Doradztwo
W sprzedaży i Marketingu Hoteli
Sprawdź, co robimy i czy możemy pomóc w Twoim hotelu. A potem umów bezpłatną konsultację.
Doradztwo w Sprzedaży dla Hoteli
Pomagamy Hotelom zwiększać rezerwacje bezpośrednie i skrócić ścieżkę decyzyjną gościa.
Doradztwo w Marketingu Hoteli
Pomagamy Hotelom zaplanować skuteczny marketing i uczymy zespoły, jak samodzielnie go prowadzić.
Szkolenia sprzedaży i marketingu Hotelowej
Pokazujemy, jak krok po kroku prowadzić działania sprzedażowe i marketingowe w hotelu.
Usługi dodatkowe
Obsługujemy również firmy B2B - od tego się zaczęło.
Nasze realizacje
Zobacz, jak pomagamy klientom osiągać sukces, tworząc kampanie i strony, które robią wrażenie.

Modernizacja strony internetowej MAGDOM

Stworzenie bloga dla platformy TakeProfit
Najczęściej zadawane pytania
Tak, warsztat zerowy jest płatny. To najbardziej intensywny etap współpracy, w którym przekazujemy najwięcej wiedzy w najkrótszym czasie. Wymaga przeprowadzenia warsztatów na miejscu w obiekcie, analizy materiałów, spotkania z zespołem oraz przygotowania raportu z konkretnym planem działań. Niezależnie od dalszej decyzji o współpracy - raport zostaje u Ciebie i jest opracowany tak, by można było wdrożyć rekomendacje samodzielnie.
Tak. Zaczynamy od warsztatu i raportu, to zamknięty etap, po którym dokładnie wiesz, co warto wdrożyć. Jeśli chcesz, możesz na tym etapie zakończyć współpracę lub kontynuować tylko wybrane działania.
Tak właśnie z takimi obiektami najczęściej pracujemy. Pomagamy ułożyć procesy tak, żeby recepcja wiedziała co robić, kiedy i jak. Bez dorzucania obowiązków ponad siły - dostosowujemy działania do codziennych realiów zespołu.
Wdrożenie podstawowych zmian, uporządkowanie procesów marketingowych, szkolenie zespołu i uruchomienie nowych działań zajmuje zazwyczaj od 3 do 6 miesięcy. Ale dobry projekt doradczy rzadko się kończy. Współpraca trwa latami, a my wspólnie mierzymy się z kolejnymi wyzwaniami.
Pozostajemy z Tobą w stałym kontakcie, raz w miesiącu inicjujemy spotkania podsumowujące, omawiamy wyniki i wnioski. Jeśli pojawiają się trudności, możemy zaangażować dodatkowego konsultanta lub zewnętrznego specjalistę (np. od marketingu czy automatyzacji). W razie potrzeby robimy też audyt działań i modyfikujemy plan, tak, aby dalej realnie wspierał Twój zespół.
Kluczowe momenty jak warsztat strategiczny - realizujemy na miejscu w hotelu. Pozostałe działania (wdrożenie, szkolenia, konsultacje) prowadzimy zdalnie. Jest to tańsze i wygodniejsze rozwiązanie, szczególnie dla mniejszych obiektów. Jeśli potrzebujesz naszej obecności na miejscu, jest to możliwe, ale wiąże się z dodatkowymi kosztami.