Doradztwo w Marketingu B2B

Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem procesów do marketingu, tworzeniem buyer person, lejków marketingowych i implementacją narzędzi analitycznych, tak aby wreszcie działania działu marketingu były mierzalne i skuteczne.

Doradztwo marketingowe dla firm

Przygotujemy Twoją firmę, tak aby była w stanie samodzielnie tworzyć swoje działania marketingowe. Strategia a następnie działania. Czytaj dalej aby dowiedzieć się więcej.

Na czym polega Doradztwo w Marketingu Cyfrowym?

Doradztwo w Marketingu Cyfrowym koncentruje się na uporządkowaniu i usystematyzowaniu działań marketingowych w Twojej firmie. Wdrażamy procesy, które nie tylko zwiększają efektywność marketingu, ale również umożliwiają mierzenie skuteczności działań. Eliminujemy chaotyczne działania marketingowe, generujące leady niskiej jakości, nie przekładające się na sprzedaż i niepotrzebnie zwiększające koszty.

Nie tylko planujemy - aktywnie pomagamy Twojemu zespołowi

W TrustPeak wierzymy w naukę przez praktykę. Nie ograniczamy się tylko do planowania strategii i wdrażania procesów — aktywnie wspieramy Twoich specjalistów w codziennej pracy. Naszym celem jest, aby po zakończeniu naszej współpracy Twój dział marketingu pracował samodzielnie, a zewnętrzna agencja jeśli by była potrzebna, to tylko do wspierania już skutecznych działań.

Dla kogo jest Doradztwo w Marketingu Cyfrowym?

Nasze usługi doradztwa w marketingu cyfrowym są idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw, które potrzebują wsparcia w budowaniu strategii marketingowej opartej na danych. Skierowane są także do firm B2B z długimi cyklami sprzedażowymi, startupów i nowych przedsięwzięć budujących markę od podstaw, oraz organizacji mających problemy z generowaniem leadów i efektywnością zespołu marketingowego. Jeśli szukasz partnera do optymalizacji działań marketingowych i wdrożenia nowoczesnych procesów, nasze usługi są dla Ciebie.

Co otrzymasz w ramach doradztwa?

Uporządkowany marketing i wdrożone procesy

Wdrażając sprawdzone procesy pracy i zarządzania marketingiem, umożliwiamy mniejszym zespołom pracować efektywniej. Nasze metody umożliwiają także rozwijanie szerszych działań marketingowych bez potrzeby zwiększania zespołu. Umożliwiając mniejszym i średnim firmom konkurencyjność marketingową.

Buyer Persony

Dokładnie opracowane buyer persony ułatwiają przyszłe działania marketingowe. Są stosunkowo proste i niedrogie w tworzeniu, a ich precyzyjne zdefiniowanie pozwala na lepsze dostosowanie komunikacji i ofert do potrzeb i preferencji docelowych klientów.

Lejek marketingowy

Lejek marketingowy to konkretna strategia umożliwiająca dopasowanie komunikatów do grupy docelowej na każdym etapie procesu zakupowego. Zwiększamy tym skuteczność naszych komunikatów i całej kampanii marketingowej. Ponadto, dzięki wyraźnie zdefiniowanym etapom lejka, łatwiej jest wyciągać wnioski z analizy i dokonywać niezbędnych korekt, co zwiększa ogólną efektywność działań marketingowych.

Połączone siły działów sprzedaży i marketingu

Często w firmach dział marketingu i sprzedaży pracują niezależnie, co prowadzi do niespójności w komunikacji. Dział sprzedaży ma bezpośredni kontakt z klientem i zna faktyczne problemy, z którymi się borykają. Dzięki integracji tych dwóch działów, informacje te mogą być wykorzystane do tworzenia bardziej trafnych i skutecznych strategii marketingowych.

Uporządkowany marketing i wdrożone procesy
Buyer Persony
Lejek marketingowy
Połączone siły działów sprzedaży i marketingu

Jak wygląda współpraca z nami?

01

Warsztat Zerowy

Pierwsze spotkanie to moment, w którym analizujemy Twój biznes, obecne działania marketingowe i konkurencję. Zapoznajemy się także z zespołami, by wspólnie ustalić najlepsze metody współpracy.

Efektem warsztatów jest wypracowanie buyer person i lejka marketingowego, które staną się fundamentem dalszych działań. Buyer persony pomogą precyzyjnie określić potrzeby i oczekiwania Twoich klientów, a lejek marketingowy zapewni skuteczność w pozyskiwaniu i konwersji leadów.

02

Projektowanie konkretnych działań

Po warsztacie zerowym opracowujemy spersonalizowane propozycje działań marketingowych, które odpowiadają ustalonemu lejkowi i potrzebom Twojej grupy docelowej.

Każdą propozycję dokładnie omawiamy, by upewnić się, że jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami i celami biznesowymi. Przed realizacją czekamy na Twoją akceptację, a w razie potrzeby wprowadzamy niezbędne poprawki, aby działania były jak najbardziej efektywne i precyzyjne.

03

Rozpoczęcie wdrożenia i obserwacja

Po zaakceptowaniu planu i podziale zadań przechodzimy do realizacji działań. Wspieramy Twój zespół na każdym etapie wdrożenia strategii.

Dbamy o sprawną realizację projektu, zarządzając procesem w czasie rzeczywistym. Regularnie raportujemy postępy, analizujemy efekty i, w razie potrzeby, wprowadzamy korekty, aby zapewnić skuteczność działań i osiąganie założonych celów.

04

Dalszy rozwój i optymalizacja

Kontynuujemy analizę danych i kluczowych wskaźników efektywności (KPI), by zapewnić skuteczność strategii oraz jej dopasowanie do zmieniających się warunków.

Na podstawie zebranych wyników przygotowujemy szczegółowe raporty i optymalizujemy działania marketingowe. Szybko reagujemy na potrzeby rynku, pomagamy rozwiązywać pojawiające się problemy i wdrażamy nowe rozwiązania, które wspierają dalszy rozwój Twojego biznesu.

Nasze realizacje

Zobacz, jak pomagamy klientom osiągać sukces, tworząc kampanie i strony, które robią wrażenie.

omówmyTwojąSytuację

Masz pytanie o marketing lub chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Twojej firmie? Napisz do nas – odpowiemy na każde pytanie!

Dziękujemy! Twój formularz został wysłany!
Ups coś poszło nie tak! Sprawdź czy formularz został wypełniony poprawnie.

"TrustPeak pomogło nam stworzyć profesjonalnego bloga, który idealnie wpisuje się w nasze potrzeby. Wspierali nas na każdym kroku tworzenia platformy edukacyjnej – ich wsparcie i zaangażowanie przełożyły się na zauważalny rozwój naszej marki i skuteczność działań."

Kacper Mruk
Founder, TakeProfitPlatform.com

Najczęściej zadawane pytania

Czy warsztat zerowy jest płatny?

Tak, efektem warsztatów są przygotowane buyer persony, lejek marketingowy i zaprojektowane procesy wraz z planem działania na najbliższe 3 do 6 miesięcy, które są przekazywane Tobie i to od Ciebie zależy czy będziemy kontynuować współpracę i wdrażać tę strategię wspólnie.

Czy doradztwo ma sens, gdy w dziale marketingu pracuje jedna osoba?

Tak. Jesteśmy doświadczeni w pracy z małymi zespołami, dlatego naszym głównym celem jest wdrożenie procesów i zaprojektowanie kampanii tak, aby małe zespoły były w stanie pracować efektywniej i nie były tylko źródłem kosztów.

Ile to kosztuje?

Koszty doradztwa są dopasowane tak, aby były dostępne dla mniejszych firm. Wdrażając odpowiednie procesy umożliwiamy zmniejszenie kosztów całkowitych marketingu. Umożliwia to mniejszym przedsiębiorstwom korzystanie z usług doradczych, klasycznie zarezerwowanych dla większych firm.

Czy możemy zacząć współpracę, jeśli nie mam strony internetowej?

Nie, strona internetowa jest niezbędna do tworzenia angażujących treści. Jeśli jednak jej nie posiadasz, możemy pomóc w stworzeniu MVP strony internetowej lub polecić sprawdzonych specjalistów do jej wykonania.

Jakie rodzaje treści tworzycie i jak dobieracie tematy?

Specjalizujemy się głównie w tworzeniu treści pisanych, takich jak artykuły i posty na blogach. W wyjątkowych przypadkach możemy również przygotować materiały wideo. Wybór tematów jest zawsze uzależniony od strategii contentowej i celów biznesowych klienta. Pracujemy blisko z klientem, aby upewnić się, że treści są dopasowane do potrzeb jego odbiorców i maksymalizują efekty marketingowe.

omówmyTwojąSytuację

Masz pytanie o marketing lub chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Twojej firmie? Napisz do nas – odpowiemy na każde pytanie!

Dziękujemy! Twój formularz został wysłany!
Ups coś poszło nie tak! Sprawdź czy formularz został wypełniony poprawnie.