Doradztwo w Marketingu B2B
Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem procesów do marketingu, tworzeniem buyer person, lejków marketingowych i implementacją narzędzi analitycznych, tak aby wreszcie działania działu marketingu były mierzalne i skuteczne.
.jpg)
Doradztwo marketingowe dla firm
Przygotujemy Twoją firmę, tak aby była w stanie samodzielnie tworzyć swoje działania marketingowe. Strategia a następnie działania. Czytaj dalej aby dowiedzieć się więcej.

Na czym polega Doradztwo w Marketingu Cyfrowym?
Doradztwo w Marketingu Cyfrowym koncentruje się na uporządkowaniu i usystematyzowaniu działań marketingowych w Twojej firmie. Wdrażamy procesy, które nie tylko zwiększają efektywność marketingu, ale również umożliwiają mierzenie skuteczności działań. Eliminujemy chaotyczne działania marketingowe, generujące leady niskiej jakości, nie przekładające się na sprzedaż i niepotrzebnie zwiększające koszty.
Nie tylko planujemy - aktywnie pomagamy Twojemu zespołowi
W TrustPeak wierzymy w naukę przez praktykę. Nie ograniczamy się tylko do planowania strategii i wdrażania procesów — aktywnie wspieramy Twoich specjalistów w codziennej pracy. Naszym celem jest, aby po zakończeniu naszej współpracy Twój dział marketingu pracował samodzielnie, a zewnętrzna agencja jeśli by była potrzebna, to tylko do wspierania już skutecznych działań.

-p-800.jpg)
Dla kogo jest Doradztwo w Marketingu Cyfrowym?
Nasze usługi doradztwa w marketingu cyfrowym są idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw, które potrzebują wsparcia w budowaniu strategii marketingowej opartej na danych. Skierowane są także do firm B2B z długimi cyklami sprzedażowymi, startupów i nowych przedsięwzięć budujących markę od podstaw, oraz organizacji mających problemy z generowaniem leadów i efektywnością zespołu marketingowego. Jeśli szukasz partnera do optymalizacji działań marketingowych i wdrożenia nowoczesnych procesów, nasze usługi są dla Ciebie.
Co otrzymasz w ramach doradztwa?
Uporządkowany marketing i wdrożone procesy
Wdrażając sprawdzone procesy pracy i zarządzania marketingiem, umożliwiamy mniejszym zespołom pracować efektywniej. Nasze metody umożliwiają także rozwijanie szerszych działań marketingowych bez potrzeby zwiększania zespołu. Umożliwiając mniejszym i średnim firmom konkurencyjność marketingową.
Buyer Persony
Dokładnie opracowane buyer persony ułatwiają przyszłe działania marketingowe. Są stosunkowo proste i niedrogie w tworzeniu, a ich precyzyjne zdefiniowanie pozwala na lepsze dostosowanie komunikacji i ofert do potrzeb i preferencji docelowych klientów.
Lejek marketingowy
Lejek marketingowy to konkretna strategia umożliwiająca dopasowanie komunikatów do grupy docelowej na każdym etapie procesu zakupowego. Zwiększamy tym skuteczność naszych komunikatów i całej kampanii marketingowej. Ponadto, dzięki wyraźnie zdefiniowanym etapom lejka, łatwiej jest wyciągać wnioski z analizy i dokonywać niezbędnych korekt, co zwiększa ogólną efektywność działań marketingowych.
Połączone siły działów sprzedaży i marketingu
Często w firmach dział marketingu i sprzedaży pracują niezależnie, co prowadzi do niespójności w komunikacji. Dział sprzedaży ma bezpośredni kontakt z klientem i zna faktyczne problemy, z którymi się borykają. Dzięki integracji tych dwóch działów, informacje te mogą być wykorzystane do tworzenia bardziej trafnych i skutecznych strategii marketingowych.
Jak wygląda współpraca z nami?
Warsztat Zerowy
Pierwsze spotkanie to moment, w którym analizujemy Twój biznes, obecne działania marketingowe i konkurencję. Zapoznajemy się także z zespołami, by wspólnie ustalić najlepsze metody współpracy.
Efektem warsztatów jest wypracowanie buyer person i lejka marketingowego, które staną się fundamentem dalszych działań. Buyer persony pomogą precyzyjnie określić potrzeby i oczekiwania Twoich klientów, a lejek marketingowy zapewni skuteczność w pozyskiwaniu i konwersji leadów.
Projektowanie konkretnych działań
Po warsztacie zerowym opracowujemy spersonalizowane propozycje działań marketingowych, które odpowiadają ustalonemu lejkowi i potrzebom Twojej grupy docelowej.
Każdą propozycję dokładnie omawiamy, by upewnić się, że jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami i celami biznesowymi. Przed realizacją czekamy na Twoją akceptację, a w razie potrzeby wprowadzamy niezbędne poprawki, aby działania były jak najbardziej efektywne i precyzyjne.
Rozpoczęcie wdrożenia i obserwacja
Po zaakceptowaniu planu i podziale zadań przechodzimy do realizacji działań. Wspieramy Twój zespół na każdym etapie wdrożenia strategii.
Dbamy o sprawną realizację projektu, zarządzając procesem w czasie rzeczywistym. Regularnie raportujemy postępy, analizujemy efekty i, w razie potrzeby, wprowadzamy korekty, aby zapewnić skuteczność działań i osiąganie założonych celów.
Dalszy rozwój i optymalizacja
Kontynuujemy analizę danych i kluczowych wskaźników efektywności (KPI), by zapewnić skuteczność strategii oraz jej dopasowanie do zmieniających się warunków.
Na podstawie zebranych wyników przygotowujemy szczegółowe raporty i optymalizujemy działania marketingowe. Szybko reagujemy na potrzeby rynku, pomagamy rozwiązywać pojawiające się problemy i wdrażamy nowe rozwiązania, które wspierają dalszy rozwój Twojego biznesu.
Nasze realizacje
Zobacz, jak pomagamy klientom osiągać sukces, tworząc kampanie i strony, które robią wrażenie.

Modernizacja strony internetowej MAGDOM

Stworzenie bloga dla platformy TakeProfit
omówmyTwojąSytuację
Masz pytanie o marketing lub chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Twojej firmie? Napisz do nas – odpowiemy na każde pytanie!
Najczęściej zadawane pytania
Tak, efektem warsztatów są przygotowane buyer persony, lejek marketingowy i zaprojektowane procesy wraz z planem działania na najbliższe 3 do 6 miesięcy, które są przekazywane Tobie i to od Ciebie zależy czy będziemy kontynuować współpracę i wdrażać tę strategię wspólnie.
Tak. Jesteśmy doświadczeni w pracy z małymi zespołami, dlatego naszym głównym celem jest wdrożenie procesów i zaprojektowanie kampanii tak, aby małe zespoły były w stanie pracować efektywniej i nie były tylko źródłem kosztów.
Koszty doradztwa są dopasowane tak, aby były dostępne dla mniejszych firm. Wdrażając odpowiednie procesy umożliwiamy zmniejszenie kosztów całkowitych marketingu. Umożliwia to mniejszym przedsiębiorstwom korzystanie z usług doradczych, klasycznie zarezerwowanych dla większych firm.
Nie, strona internetowa jest niezbędna do tworzenia angażujących treści. Jeśli jednak jej nie posiadasz, możemy pomóc w stworzeniu MVP strony internetowej lub polecić sprawdzonych specjalistów do jej wykonania.
Specjalizujemy się głównie w tworzeniu treści pisanych, takich jak artykuły i posty na blogach. W wyjątkowych przypadkach możemy również przygotować materiały wideo. Wybór tematów jest zawsze uzależniony od strategii contentowej i celów biznesowych klienta. Pracujemy blisko z klientem, aby upewnić się, że treści są dopasowane do potrzeb jego odbiorców i maksymalizują efekty marketingowe.
omówmyTwojąSytuację
Masz pytanie o marketing lub chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Twojej firmie? Napisz do nas – odpowiemy na każde pytanie!